Vraag & Antwoord

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van uw bestelling. Voor kleinere materialen zullen de verzendkosten beperkt zijn. Voor grotere materialen nemen wij contact met u op om de verzendkosten te bespreken. Wij maken steeds gebruik van eigen transportmiddelen. 

Retourneren is op eigen kosten.

Wordt de bestelling ook bij iemand anders afgeleverd?

De bestelling zal eerst op het door u opgegeven leveradres aangeboden worden. Bij afwezigheid zal de bestelling bij de buren geleverd worden.  

Laat u uw bestelling liever niet bij de buren leveren of verkiest u levering via een afhaalpunt bij u in de buurt? Meld dit dan bij opmerkingen wanneer u uw bestelling plaatst. 

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Bekijk hier de algemene voorwaarden…

Algemene voorwaarden
Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bij GD Shop kan u betalen met onderstaande betaalmogelijkheden:

  • Overschrijving (in geval verzending)
  • Creditcard (Mastercard / Visa)
  • ING Pay
  • Belfius direct net
  • KBC/CBC Betaalknop
  • Bancontact
Wat doe je bij ontvangst van een defect of beschadigd artikel?

Ruilen of retourneren van defecte of beschadigde artikelen

Allereerst is het vervelend om te horen dat je artikel beschadigd of defect is. Hiervoor kan u met ons contact opnemen. Dit kan telefonisch op het nummer 
015 32 26 53 of u kan het contactformulier invullen. Wij zullen binnen 24 uur contact met u opnemen om samen een passende oplossing te zoeken.