Vraag & Antwoord

De verzendkosten zijn afhankelijk van uw bestelling. Voor kleinere materialen zullen de verzendkosten beperkt zijn. Voor grotere materialen nemen wij contact met u op om de verzendkosten te bespreken. Wij maken steeds gebruik van eigen transportmiddelen. 

Retourneren is op eigen kosten.

De bestelling zal eerst op het door u opgegeven leveradres aangeboden worden. Bij afwezigheid zal de bestelling bij de buren geleverd worden.  

Laat u uw bestelling liever niet bij de buren leveren of verkiest u levering via een afhaalpunt bij u in de buurt? Meld dit dan bij opmerkingen wanneer u uw bestelling plaatst. 

Bekijk hier de algemene voorwaarden…

Algemene voorwaarden

Bij GD Shop kan u betalen met onderstaande betaalmogelijkheden:

  • Overschrijving (in geval verzending)
  • Creditcard (Mastercard / Visa)
  • ING Pay
  • Belfius direct net
  • KBC/CBC Betaalknop
  • Bancontact

Ruilen of retourneren van defecte of beschadigde artikelen

Allereerst is het vervelend om te horen dat je artikel beschadigd of defect is. Hiervoor kan u met ons contact opnemen. Dit kan telefonisch op het nummer 
015 32 26 53 of u kan het contactformulier invullen. Wij zullen binnen 24 uur contact met u opnemen om samen een passende oplossing te zoeken.